lördag 4 augusti 2012

Juli 2012 //Emme

Antal lästa böcker: 13 
Antal lästa sidor: 2765(156 sidor mindre än förra månaden) 


Böcker jag läst under Juni 2012: 
* Hämndnatt- Catherine MacPhail 
* 3096 Dagar- Natascha Kampusch 
* Kom närmare- Sara Gran 
* Frost- Maggie Stiefvater 
* Den åttonde flickan- Monica Hughes 
* Agnes Cecilia- Maria Gripe 
* Flickan i rött- J.C Burke 
* Feber- Maggie Stiefvater 
* De vassa tändernas skog- Carrie Ryan 
* Dalslands Deckarna, Rånarna i ödetorpet- Pia Hagmar 
* Egoboost, Blondinbellas överlevnadsguide för unga tjejer- Isabella Löwengrip 
* Wake- Lisa McMann 
* Dalslands deckarna, Den försvunna hästen- Pia Hagmar 


Svenska: 12 
Engelska: 1


Kommentar: 
Jag vill börja med att säga förlåt för att recensionerna har kommit huller om buller den senaste tiden, men som med allt annat finns det en förklaring.
Jag bodde i stugan några veckor i början av Juli och då hade jag inte tillgång till alla böcker jag läst ut, så då fick jag ta de jag hade till hands.
Sen har det fortsatt att bli lite huller om buller med recensionerna.
Ber om ursäkt för det.
Ska försöka recensera de fyra sista böckerna jag har kvar från Juli månad, när jag får tid över.

Åter till läsningen den här månaden.
Det har gått väldigt bra tycker jag.
Har tappat läslusten, fått den tillbaka osv osv.
Tror mer än hälften av böckerna har gjort mig riktigt förbannad flertals gånger och då har jag bara velat sluta läsa helt.
Men trots detta finns det böcker som är heelt underbara!


Bästa bok: 
Hm vet inte riktigt. De bästa den här månaden var i vilket fall som helst Frost, Feber och De vassa tändernas skog(känner att fantasy har blivit en hit).


Sämsta bok: 
Tror jag får säga att månadens mindre bra böcker är; Kom närmare, Agnes Cecilia och flickan i rött. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar