onsdag 29 februari 2012

Sammanfattning Februari 2012 //Zozzo

Antal böcker lästa i år: 22

Antal böcker lästa i Februari: 6
Engelska: 3
Svenska: 3

Antal sidor: 2044 (2599 sidor mindre än förra månaden)

Böcker jag läst:
* Mitt perfekta liv - Sarah Dessen
* City of Ashes - Cassandra Clare
* Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
* Om jag kunde drömma: den grafiska novellen, del 1 - Stephenie Meyer & Young Kim
* Om jag kunde drömma: den grafiska novellen, del 2 - Stephanie Meyer & Young Kim
* Lola and the Boy Next Door - Stephanie Perkins

Bästa bok: Helt ärligt så är det faktiskt ett ganska lätt val. ANNA AND THE FRENCH KISS! Läs den! Det är en av de bästa böckerna någonsin!

Sämsta bok: Tja, jag gillar inte grafiska novellen så mycket (har jag märkt nu), så det får bli Om jag kunde drömma - de grafiska novellerna.

Hur många böcker har ni läst i februari? :) //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar