fredag 14 oktober 2011

Sarah Michelle Gellar - Buffy The Vampire Slayer //Zozzo

Här kommer ett snabbt inägg om Sarah Michelle Gellar!:)
Jag ska strax börja kolla på den fjärde säsongen av Buffy The Vampire Slayer. Och inte föränn nu har jag tagit mig tid för att söka upp huvudpersonerna, som jag brukar göra med alla tv-serierna. Och hm, vem hade kunnat tro att Sarah var så känd? Jag tycker själv att hon är en fantastiskt bra skådespelare, men jag hade aldrig kunnat tro att hon har varit med i så många filmer/tv-serier. Så jag tänkte lägga ut ett snabbt inlägg om henne! Nu när jag tänker på det så har jag sett henne i nästan varje film/serie som jag kollat på! Till exempel:
Serier:
* Buffy The Vampire Slayer (big news?)
* Angel
* Simpsons
* Sex And The City
* American Dad
Filmer:
* I Know What You Did Last Summer
* Scream 2
* Scooby Doo och Scooby Doo 2 (som Daphne)

* The Grudge
* The Return


Och detta året så släpptes ju det här nya spelet "Call Of Duty: Black Ops" har jag för mig att det hette. Ja, hur som helst. Man kan alltså vara henne i spelet. Och eftersom spelet blivit så känt så är jag liksom förvånad över hur känd hon verkligen är. Dessutom, alla serier och filmer som jag precis räknat upp är de som jag har sett. Hon har gjort mycket mer än det. Idag är hon 34 år gammal, född: 14 april, 1977. Hon har vunnit 7 priser och nominerats till 16 st. Idag har hon en dotter tillsammans med sin man Freddie Prinze Jr. Dottern heter Charlotte och föddes i september 2009. Hur som helst, en fantaskisk skådespelare. Jag önskar henne all lycka i framtiden!:) //Zozzo

Charlotte Grace Prinze
                                    

                Freddie Prinze Jr




1 kommentar:

  1. Åh, Buffy the Vampire Slayer! Jag kollar på fjärde säsongen för första gången nu och jag älskar det! Speciellt alla roliga händelser och repliker! ;D

    SvaraRadera