tisdag 20 maj 2014

TMI-tag //Zozzo

Hejhej!
Nu är jag lite sen som vanligt, men jag har sett många som har gjort den här "TMI-taggen" så jag tänkte att jag skulle ta och göra den också. Jag hittade den bland annat hos Elvira och Dola :)

1. What are you wearing?
Ett svart Dead by April-linne och blåa jeans.
2. How tall are you?
1,70 m
3. Any piercings?
Nepp, om man inte räknar med öronhängen då.
4. OTP?
Haha hur ska jag kunna välja... Dean och Sam Winchester från Supernatural får det bli :)
5. Favorite show?
Supernatural, The Walking Dead, Breaking Bad, The Big Bang Theory, Pretty Little Liars... Fast absoluta favoriten får bli The Office <3
6. Favorite bands?
Okej, jag har så många favoritband, men dessa är mina... absoluta favoriter i alla fall haha *beslutsångest* Bring Me The Horizon, Asking Alexandria, Skillet, Escape The Fate, All Time Low, Sleeping With Sirens, ONE OK ROCK, Of Mice and Men....
7. Something you miss?
The Office...
8. Favorite song?
Herregud hur ska man kunna välja... Don't Go och Sleepwalking av Bring Me The Horizon, The Light Behind Your Eyes - My Chemical Romance, I See Fire av Ed Sheeran och Mirrors av Justin Timberlake.
9. How old are you?
Ungefär 16,5 år.
10. Favorite actor?
Jag har egentligen ingen favoritskådespelare, men jag älskar verkligen Jackie Chan, Steve Carell och Tom Cruise :D
11. Favorite color?
Svart och ljusblått
12. Loud music or soft?
Beror på när jag ska lyssna på det, men oftast har jag hög volym.
13. Last book you read?
Den senaste jag läste ut var Prodigy av Marie Lu.
14. The book you're currently reading?
A Clash of Kings - George R.R. Martin, 13 skäl varför - Jay Asher och Leaving Paradise - Simone Elkeles.
15. Last show you watched?
En anime som heter Sword Art Online.
16. Favorite Food?
Indonesisk kycklinggryta och den gamla hederliga spaghetti och köttfärssåsen.
17. Place you want to visit?
England (vilket jag äntligen ska i sommar :'D) och Japan.
18. Last place you were?
Jag var i Danmark med klassen i torsdags, om det är så de menar med frågan haha.
19. Favorite flavor of sweet?
Såklart choklad ;)
20. Last sport you played?
Tja, jag har varit ute och sprungit och gymmat på idrottslektionerna. Om inte sånt räknas så spelade jag bowling för ett tag sedan haha, minns inte någon riktig sport jag senast utövade xD

Så, det var allt! Jag har inte blivit taggad, utan bara gjorde den nu lite efter alla andra, men om någon inte har gjort den ännu och vill så bara kör hårt och lämna en kommentar till inlägget så jag kan läsa igenom ^^
//Zozzo

1 kommentar: