fredag 20 april 2012

Friday Founds (13) samt Tävling! //Zozzo

Jag börjar inlägget med att säga att det just nu pågår en tävling på Beroende av böcker där man kan vinna en härmskrikebrosch. Klicka HÄR för att komma till tävlingen!

Och nu till Friday Founds! Denna veckan har jag inte hittat så många böcker, fast några har jag väl hittat ;)


A touch mortal - Leah Clifford




Cryer's Cross - Lisa McMann

Dessa böckerna har jag alltså hittat. Herregud vad efter jag är. Jag visste inte att Richelle Mead hade skrivit fler böcker änVampire Academy och Bloodlines :S Och Cryer's Cross hade jag inte heller hört talas om föränn jag såg den på bibblan för någon dag sedan. Jag har förresten börjat läsa den och än så länge tycker jag väl inte den är lika bra som jag hoppats på. Jag menar, WAKE-trilogin var ju bara underbar, man kan ju inte toppa det. Men hur som helst så hittade jag också A touch mortal, som verkar väldigt bra. Lite nyfiken här då. Är det någon som har läst Succubus Blues? Är den lika bra som Vampire Academy? Jag vill verkligen veta :) //Zozzo



5 kommentarer:

  1. Sv:Ja eller hur?! Jag brukar också bli irriterad över sådant. Det är ju hur kul som helst om dem får upp ögonen för det på riktigt men oftast blir det inte så - tycker jag i alla fall. Utan dem bara älskar filmen/boken utan att ha koll på vad det är och detta endast för att alla andra gör det...

    SvaraRadera
  2. Jag tror boktycke.wordpress.com gjort recension på den :)

    SvaraRadera
  3. Uppdatera mer!! :)

    SvaraRadera
  4. Svar: Det kommer jag med göra :0 <3
    Gör det, den är jättebra!

    SvaraRadera