onsdag 30 november 2011

Tävling hos Pia! Uppdatering //Zozzo

Nu har Pia på Bookrelated startat en tävling där man kan tävla om att vinna två böcker, man får välja bland 30 st! Tävlingen avslutas den 23 december klockan 00.00. För att komma till inlägget, tryck HÄR.

Och nu lite uppdatering. Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag. Men jag har bara inte haft tid. Som alltid är det alla läxor som tar över mitt liv. Hursomhelst. Igår var jag inne på Akademibokhandeln och köpte med mig 3 böcker hem!:)

Silence (Hush hush #3) - Becca Fitzpatrick
 
 
 Revolt (Hungerspelen #3) - Suzanne Collins

 City of Bones (The mortal instruments #1) - Cassandra Clare

Så fort jag läst ut Gone (kommit till sidan 161), ska jag läsa Bree Tanners andra liv. Tror sen att jag läser Silence, eftersom jag längtat efter den så sjukt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar