måndag 17 oktober 2011

Fullt upp //Zozzo

Denna veckan kommer jag typ ha fullt upp, så det får ni vara beredda på! Jag håller fortfarande på att läsa cirkeln. Jag tycker faktiskt inte alls de är bra, trots att jag läst 200 sidor. Den kanske blir bättre senare, eller så är jag bara mycket kräsen... Jag har typ nästan slutat läsa helt och hållet just nu. Jag har för fullt upp med att kolla på Buffy the Vampire Slayer. Om ni inte har hört talas om serien eller kollat på den så är den ett måste! jag slänger med en trailer för er som vill se:) Nu ska jag läsa lite eller kanske spela piano:) Och för er som har glömt bort: Two And A Half Men ikväll på sexan klockan 21.00! Missa inte!:) Hur som helst. Nu kommer trailern, och om jag inte bloggar på ett tag så hoppas jag att ni förstår att jag inte hinner pga skolan. Ha det så bra så länge!:) //Zozzo

Trailern för säsong 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar