lördag 15 oktober 2011

De roligaste videoklippen ever!:) //Zozzo

Eftersom jag inte kommer på något annat som jag kan blogga om så får det bli några roliga videos. Det är ju trots allt lördag och då ska man ju vara glad. Och det kommer ni antagligen bli när ni ser dessa videos. Sjukt kul! Klippen kan vara ungefär 10 minuter långa. Så om ni kollar början och tycker det är tråkigt. Sluta inte kolla. Det roligaste kommer i slutet!

Först av allt vill jag säga att jag definitivt INTE spelar runescape. Det är bara sjukt kul att kolla på hur andra reagerar när de vinner eller förlorar på spelet. Haha.
VARNING: Ha ej för hög volym, det kan förekomma mycket skrik! x)
Roligaste tillfällen: video 3 och 2

Denna videon är precis likadan som den föregående, fast det är olika personer nu och olika reaktioner. Även i denna förekommer många skrik, så sänk volymen x)
Roligaste tillfällen: video 8, 6, 5, 2 och 1

Hahaha! xD

Öh... vad ska man säga för att beskriva denna videon förutom TROLOLOL:D

... Aj? Men ändå, hahah!

Nu måste jag äta så jag hinner inte visa fler videos. Jag hoppas i alla fall att ni kommer ha riktigt kul resten av kvällen:) //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar