torsdag 22 september 2011

Typ jättekär, liksom - recension //Emme

Jag har läst boken Typ jättekär, liksom som är skriven av Lotta Löfgren- Mårtenson.
Den var lite speciell.. Handlar om en tjej som bakar med sin kompis och plötsligt får reda på en hemsk sak
- Hennes kompis är kär. I HENNE. Tjejen, som boken handlar om, får man följa och tillslut så förstår dom att det hela kanske bara är missförstånd. Eller, är det verkligen det..?

Denna boken är andra boken i serien om Emma(vilket jag inte visste...). Första boken i denna serien, heter Älskar, älskar inte.
Betyg: 4 Kossor av 10
Författarinnan: Lotta Löfgren- Mårtenson
Förlag: Argument Förlag
Sidor: 90
Utgiven: 2007
ISBN: 9789173151993

Tack för mig! //Emme
(Sry från mig med- dålig uppdatering är det värsta jag vet.. Både på min blogg och på andras.. Men jag hoppas ni vet, att ni kan besöka min egna blogg; Felixiz.blogg.se. Hejdå!//Emme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar