torsdag 22 september 2011

Dålig Uppdatering... //Zozzo

Hejhej. Jag vet att det har varit en dålig uppdatering här på sistone. Men jag och emme har haft fullt upp i skolan. Så vi har inte hunnit blogga. I alla fall. Jag har precis kommit till sidan 60 på Yttersta Offret. (Denna boken ska jag läsa långsamt, jag vill inte att VA ska ta slut!). Jag tyckte att de första 40 sidorna var väldigt dåliga och inget hände. Men jag fortsatte läsa och en sida senare så händer något stort och nu måste jag bara säga - igen - att JAG (Y) Vampire Academy!! Bästa bokserien ever. Lika bra som Twilight. Jag kan inte välja mellan dem. Jag kommer recensera Yttersta offret så fort jag är klar med den. Men så länge får ni väl stå ut med några vanliga blogginlägg om vad som helst. Till exempel: Jag har hittat världens bästa låt (det kommer ni få höra MÅNGA gånger...) och låten är: All Time Low - My Only One. Och ni måste verkligen lyssna på den. Det e poprock;) Några andra band som jag definitivt rekommenderar är:
Falling In Reverse
Escape The Fate
Hollywood Undead
Asking Alexandria
Skillet
och fler. Fast jag har ju annorlunda musiksmak än de flesta. De som jag precis skrev upp är hårdrock/metal så... Hur som helst. Jag följer en bokblogg som heter: Baraensidatill och där är det senaste inlägget (just nu) en massa frågor till henne som äger bloggen. Så jag tänkte också svara på dem. Sen får vi se om emme kanske också kommer göra det. Om jag svarar på frågorna kommer det antagligen bli senare ikväll eller imorgon. Ha det så bra!:) //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar