måndag 25 maj 2015

Konsten att koppla av //Emme



Jag tror det kan vara väldigt svårt för många att koppla av när det finns så många måsten som man måste tampas med. Kände att jag behövde åka bort och koppla av en vecka så åkte med min familj till Kreta förra veckan. Det var verkligen välbehövligt♥
God mat, härligt klimat, harmonisk atmosfär, trevlig kultur och underbara männsikor♥ Det är något med Grekland som får mig att hela tiden vilja komma tillbaka. Det är ett underbart land med en underbar kultur, och deras fetaost är så fruktansvärt god..! Åt fler grekiska sallader under en vecka än vad jag kan räkna på en hand haha... Men gott var det! ^^
Märkte dessutom att det tog hälften så lång tid att plugga där borta! Det bara flöt på och det var t.o.m roligt! För att inte tala om läsningen! Har inte orkat/ haft tid till att läsa på evigheter, men när man var där hade man all tid i världen och det var så skönt att få bestämma helt själv vad man skulle göra ^^ Ville passa på att visa lite bilder från resan och påminna er om att det inte är långt kvar till sommaren och värmen nu! :D Kämpa på och håll ut, för sommaren är här fortare än du tror! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar