fredag 1 augusti 2014

In your pants (2) //Zozzo

Dags för att ta tillbaka en gammal och genialisk tag... Jag kommer ihåg hur kul jag tyckte det var att göra den här "In your pants"-tagen, så jag tänkte att jag gör ett inlägg till! Det första inlägget jag gjorde hittar ni här. För er som inte har sett den här tagen förut så går det bara ut på att man ska skriva en boktitel och lägga till "in your pants" efteråt :)

Jag har kvar "regeln" att man måste äga de böcker man använder i tagen, men jag tänker även ta med svenska böcker då jag bara kommer avsluta med "i dina byxor" istället. Bara så ni är beredda så kommer det här alltså bli lite... *host host* som jag tydligen kallade det förra gången jag gjorde taggen (...), så läs på egen risk haha ;)

1. Things I can't forget in your pants

2. En liten chock i dina byxor

3. Tänk om det där är jag i dina byxor

4. Pushing the limits in your pants

5. Some girls are in your pants

6. Saker som aldrig händer i dina byxor
(............................)

7.  Anna and the french kiss in your pants

8. Beautiful disaster in your pants

9. Himlen börjar här i dina byxor

10. The hobbit in your pants

Och det var allt! Vissa av dessa titlarna kanske redan har använts till denna tagen, men men. Det var ännu en gång riktigt kul att hitta en massa vanliga titlar och sätta in dem i ett sånt "fint" sammanhang haha xD //Zozzo



1 kommentar: