lördag 28 juni 2014

Bucket List 2014 //Zozzo

Halloj!

Förra veckan såg jag att Anna på Bookshelf hade gjort en Bucket List där hon skrivit ner en massa roliga saker hon vill hinna med under sommarlovet. Jag tycker detta låter som en underbar idé och tänker passa på att vara med, trots att det snart gått en månad av mitt sommarlov haha. Jag hakar på Anna och uppdaterar vad jag hunnit med varje söndag.

Så här är min Bucket List 2014! :D

Och det var det! Jag ska som sagt varje söndag uppdatera vilka punkter jag klarat av. Om det är flera som tycker att Annas idé låter intressant så haka gärna på! :D //Zozzo

1 kommentar:

  1. Först och främst: ER NYA HEADER ÄR HUR SNYGG SOM HELST!!

    Jag älskar din Bucket List och kan inte vänta på att få se dina uppdateringar! :D Kommer det en uppdatering redan imorgon?

    SvaraRadera