onsdag 7 november 2012

Sammanfattning November 2012 och uppdatering //Zozzo

Hej allihop!

Uppdatering:
Jag har inte bloggat här på flera veckor, och har egentligen inte känt för det och att läsa på över 4 månader :/ Dels beror det på skolan, så jag bestämde mig för att ta en paus (skrev dock inte det här), men nu är jag tillbaka. Jag har heller inte hunnit kolla på bloglovin och hade kommit upp i 2000 nya inlägg, så jag var tvungen att skippa dem eftersom jag känner att jag inte hinner med annars. Förlååt :/

Men men, nu är jag tillbaka, och jag lovar och svär och allt sånt att jag ska börja blogga och läsa nu. Eller, så fort November är över, eftersom jag kommer spendera den mesta tiden jag har över på att skriva till NaNoWriMo. Jo, jag är med där, och är uppe i... 200 ord. (Yay.......)

Men hur som helst, så hade jag tänkt börja med det här som jag sett många andra göra, då man skriver vilka böcker och filmer man sett/läst under månaden och lite musik :)

Böcker lästa:
* Försoning av Ian McEwan
Det var en läxa att läsa en valfri bok om Andra Världskriget, och så valde jag 425 sidor. Jag läste den på tre dagar, och om jag säger att jag läser 20 sidor i timmen förstår ni hur länge jag läste... Och den var så dålig så jag tror min läslust är förstörd för alltid. Men men...

Filmer/serier jag sett:
* Simpsons the Movie (5:e gången nu typ)
* Lockout
* Supernatural 8 avsnitt
* The Vampire diaries 2 avsnitt
* The Walking dead 9 avsnitt 


Ny favoritmusik under november:




Åh, så bra de är. Förresten, hur många är det som deltar i NaNoWriMo? Och om ni är medlemmar på NaNoWriMos hemsida, vad heter ni där? Jag heter Zozzo97, om ni vill lägga till mig som "buddy" :) Aja, nu ska jag bli bättre på bloggandet, vi ses! :) //Zozzo

1 kommentar: