söndag 7 oktober 2012

In Zozzo's Mailbox (13) och Bokmässan 2012 //Zozzo

Hej! Länge sedan, jag är så ledsen. Jag känner mig hemsk som inte har uppdaterat här på ett tag. Men jag är klar med de flesta läxorna nu så det kommer väl bli bättre. Eller, förresten. Denna veckan ska jag åka till Polen och Tyskland med klassen, så jag kommer inte kunna uppdatera. Men när jag kommer hem på fredag ska jag försöka blogga mer :)

Jag vet att bokmässan var för över en vecka sedan, men ändå. DET VAR DEN BÄSTA HELGEN I MITT LIV, eller en av de bästa iaf! Så underbart att få träffa er allihop! NI ÄR ANLEDNINGEN TILL ATT VI FORTSÄTTER BLOGGA <3

Medan jag var på bokmässan köpte jag såklart böcker, och jag fick 10 st gratis på bokbloggarträffen. Fy vad jobbigt att bära dem, säger jag bara. Men wow, jag är så glad över böckerna! Bland annat kom Nene Ormes och Michelle Paver dit. Jag har inte läst vargbröder, men gud så häftigt att få träffa Michelle! Jag fick bådas autograf och bland annat några av bokbloggarnas haha :D De skrev i "Personer du kanske känner"... för jag kanske känner dem... (åh jag vet, jag har sämst humor.)

Och när jag är klar med att ha skrivit detta så ska jag väl visa böckerna jag köpt/fått :)

* Personer du kanske känner av Jay Asher och 
* Kurt Cobain finns inte mer av Hanna Jedvik (köpte en och fick sedan samma bok... Åh -.-)
* Strimmor av hopp av Ruta Sepetys
* I dödsskuggans land av Alden Bell
* Det är jag som är Caroline av Peter Barlach
* Pojkarna av Jessica Schiefauer
* De utvalda av Kristin Cashore
* Hitta Violet Park av Jenny Valentine
* Foxfire av Joyce Carol Oates
* Himlen börjar här av Jandy Nelson
* En sån där vidrig bok där mamman dör av Sonya Sones

* Tio stationer av Jenny Valentine

Och nu tre böcker jag köpt under senaste tiden:
* Den vita katten av Holly Black
* Crescendo av Becca Fitzpatrick
* Hush, hush av Becca Fitzpatrick

Så, det var alla! Ha det så bra, så kommer jag tillbaka på fredag :) //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar