fredag 13 april 2012

Friday Founds (12) //Zozzo

The next door boys - Jolene B. Perry

Eve & Adam - Michael Grant och Katherine Applegate

Heist Society - Ally Carter

Live Through This - Mindi Scott

Bara bra böcker denna veckan va? :D Den jag ser mest fram emot är Eve & Adam. Jag menar, ni borde VERKLIGEN läsa baksidan på den boken, dessutom så märkte jag för nyss (när jag skrev detta inlägget) att det är ju Michael Grant som har skrivit den. Då måste den åtminstone vara värd att läsa ju! Omslaget på Live through this är bara för fint... Wow asså. Och handlingen låter också väldigt intressant :) Jag tänker dessutom säga att nej, jag hittade inte Heist Society denna veckan, men jag har inte direkt brytt mig om den föränn nu. Därför tar jag med den i veckans Friday Founds ;)

Förresten! HAHA, ser ni! Omslaget till Eve & Adam är ett äpple och författaren heter Katherine APPLEgate, HAHA! Inte så jättekul kanske, men ändå xD

Är det någon av dessa böckerna som ni vill läsa? Och ni som har läst någon, vad tycker ni om den? :) //Zozzo

2 kommentarer:

  1. Mjumi, tack för tipset om de vassa tändernas skog! Inte för att jag läst den men kollade upp det på IMDB och mycket riktigt, nästa år blir den film!

    SvaraRadera
  2. Sv: Har också hört att de ska vara bra, så vi får hoppas på det! ;) Åh, jag är så himla nyfiken på City of Glass, vill ju veta hur allt kommer att gå! Bra att veta att den är så bra då :D

    Håller med, himla fint omslag till Live Through this! :)

    SvaraRadera