söndag 18 mars 2012

Vart har Emme tagit vägen tro?//Emme

Det är så enormt mycket med skolan nu.
Prov, arbeten, 1000 läxor..
Bara den kommande veckan har vi ett prov, två stora läxor, dessutom ska vi förbereda tre muntliga redovisningar och dessutom ska ja läsa ut en 300 sidors bok på "gammal svenska".
Det är svårare än vad man tror.
Ord som "ty" och andra saker..
Man förstår inte riktigt allt.
Jag håller just nu på att läsa THG-triologin, Greven Av Monte Cristo, två engelska böcker som jag dock tappat namnet på och även Hur Kär Får Man Bli.
Jag tror inte det blir mer än två böcker som jag läser ut denna månaden.
Jag ligger efter i recensionerna o allt pga skolan.
Skolan går ju faktiskt först.
Jag ska försöka få tiden att räcka till, men det är faktiskt inte sådär jätte jätte lätt...
Ha en fortsatt bra månad iaf, vi hörs i slutet :)

Våren har kommit och jag tycker det är såå härligt..<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar