måndag 19 mars 2012

In Zozzo's Mailbox (6) //Zozzo

Jag vet inte om bokvinster räknas som "in my mailbox" direkt, men jag kör på det ändå! I fredags fick jag reda på att jag kunde hämta ut ett paket. Och hehe, vad fanns där i..? Jag hade väntat mig en bok, men där fanns TVÅ böcker, choklad, bokmärken och ett fint fodral till Excess-böcker! Gissa om jag blev förvånad? OCH GLAD! Allt detta fick jag eftersom jag vann en tävling hos Andrea som bloggar på Andreas bokblogg! Tacktacktack så jättemycket Andrea! Här kommer en bild på det jag fick (förutom chokladen som är slut nu, hehe...)

En dag - David Nicholls
Ett litet snedsprång - Denise Rudberg
Ett litet fodral till Excess-böcker

Nu kommer jag låta riiiktigt korkad, men ändå: HAR NI SETT SÅ SMÅ OCH SÖTA? Jag hade såklart hört talats om "Excess"-format men jag hade ingen aning om att de var SÅ små! Vad söta!

Tja, hur som helst, så är jag väldigt nyfiken på att höra vad ni tycker om En Dag :) Jag har hört väldigt blandade åsikter om den. Och så är det ju en vuxenbok, så det ska bli spännande att läsa den :D Ni som har läst En Dag, vad tyckte ni om den? :) //Zozzo

3 kommentarer:

  1. Jag har läst En Dag och tyckte att den var rätt bra, lite jobbbig att läsa ibland för att karaktärerna gjorde så dåliga val - men det var på ett positivt sätt xD. Den var ganska rolig i vissa lägen.
    Det enda som sänkte den i mina ögon var den avslutande delen :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag tyckte filmen var skitdålig, haha :D Men förhoppningsvis kommer du att tycka om den! :)

    SvaraRadera
  3. Varsågod,eller vad jag nu ska säga xD

    SvaraRadera