söndag 22 januari 2012

I´m Back //Emme

Oj det var länge sen jag bloggade här.
Har haft och har fortfarande fullt upp med läxor. Känns inte rätt att ha uppehåll så här länge.. :/ Jag ska försöka fixa en recension ikväll, men tyvärr har jag inte läst ut fler böcker. Läser kanske 50 sidor på en vecka. Det är inte mycket.
Vi har fullt upp med prov och sånt, så man får lixom inte så mycket tid till annat som ja ni vet bloggen och fritid. Men jag ska försöka ta tag i det hela :)
Annars är jag inne mycket på twitter, så om det skulle vara nåt så kan ni nå mig där men även följa vad jag gör om dagarna, om ni då inte orkar gå in på min vardagliga blogg, för annars finns den ju oxå ;)
www.felixiz.blogg.se


Hoppas ni har haft det bra under tiden jag vart borta
- ser att ni kommenterat mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar