lördag 3 december 2011

Sammanfattning November 2011 //Zozzo

Hej! Först av allt; ledsen för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp. Jag ska skärpa mig nu! Eller, så fort alla proven är gjorda. Hur som helst, här är alla böckerna jag läst under November:

Bränd (House Of Night #7) - P.C. Cast & Kristin Cast (431 sidor)
Evermore (The Immortals #1) - Alyson Nöel (322 sidor)
Älskar - Hatar - Jenny Downham (353 sidor)
Wake - Lisa McMann (210 sidor)
Mycket mer än så - Sarah Dessen (416 sidor)
Beastly - Alex Flinn (299 sidor)
Fade (Wake #2) - Lisa McMann (248 sidor)
Gone (Wake #3) - Lisa McMann (214 sidor)

Antal böcker: 8 (2493 sidor)
Engelska: 3
Svenska: 5

Jag hade tänkt skriva bästa/sämsta boken, men jag kan inte välja EN som är bäst. Alla där var jättebra. Fast den som var sämst var nog Beastly.
//Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar