lördag 17 december 2011

Recension: Medlaren- Hemsökt

Jag har nyligen läst ut en bok, som är skriven av den underbart skickliga författarinnan Meg Cabot. Boken heter Medlaren och är femte boken i serien Hemsökt. En serie som jag älskar.
När jag såg boken fick jag ingen speciell känsla i kroppen. Bara att Yes, äntligen kan man fortsätta att läsa om äventyren som utspelar sig i boken.


Jag har faktiskt inte så mycket att berätta om denna boken. Den tog slut fort, men var trots det mycket bra- precis som alla dom andra böckerna i serien Hemsökt.
Jag kan inte fatta att det bara finns en enda bok kvar i serien, som jag nu bara MÅSTE läsa.
Ni som läst den sista boken, sjätte oken i serien Hemsökt av Meg Cabot, vad tyckte ni om den? :) Är den värd att läsa, eller helt värdelös...
? :)

Betyg: 10/10
Titel: Medlaren
Serie: Hemsökt
Författarinna: Meg Cabot
Förlag: Damm förlag
Översättare: Ylva Kempe
Utgiven: 2007
Originaltitel: The Madiator- Haunted
ISBN: 9789171302045

1 kommentar:

  1. Den sjätte delen är den bästa av dem alla. Vet inte hur många gånger jag satt mig ner en kväll och läst den sista halvan av boken bara för att den är så rysligt bra. Du kommer inte bli besviken!

    SvaraRadera