torsdag 15 december 2011

Chasing Brooklyn //Zozzo

Och gissa vad jag hittade i brevlådan? Chasing Brooklyn av Lisa Schroeder! Jag har vunnit boken av Malin. Tack så jättemycket! Jag brukar aldrig nått så jag är riktigt glad:)
Jag kan knappt vänta till jag får läsa den. Jag har snabbt kollat igenom den, och den verkar ju vara kul skriven. Dessutom har jag hört mycket bra om den, så.. :) Snabb update här också då. Jag håller på att läsa Silence - fortfarande - som är otroligt bra! Jag har kommit till sidan 250, så jag blir klar snart. Jag har inte hunnit läsa så mycket denna veckan eftersom jag har varit tvungen till att skriva en lång uppsats i skolan. Men nu är den klar - ÅRETS SISTA LÄXA!:D Hur som helst så tror jag nog att jag sticker och fortsätta läsa i Silence nu då:) Tack igen till Malin för boken!:D


//Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar