onsdag 5 oktober 2011

Dagens låt den 5/10-11, Uppdatering //Zozzo

Dags för dagens låt! igen. Jag vet direkt vilken dagens låt får bli. Och det blir alltså: The Drug In Me Is You av Falling In Reverse. En skitbra låt och dessutom så älskar jag sångaren - Ronnie Radke. Han var den förra sångaren i bandet Escape The Fate, och ni kommer få låtar av det bandet också som nu tagits över av Craig Mabbitt. Hur som helst. Medan jag ändå bloggar här vill jag passa på att säga att jag just nu läser Cirkeln och Night World 3. Samtidigt... men jag tror att jag fört ska läsa ut... jag vet inte. Vi får se. Jag har kommit till sidan hundra på cirkeln. Än så länge så är den hyffsat bra. Det som är lite för bra med den är att de relaterar till ungdomslivet så sjukt bra. Jag menar, det är som om jag är hon där Minoo. Jag är exakt som henne. I alla fall av vad jag har fått veta om henne än så länge. Men exakt sånn är jag. Någon mer som känner så? Förresten. Jag vill passa på att säga att jag brukar göra lyrics videos på youtube så om ni vill kan ni kolla in mitt account: Soem1997. Det enda dåliga är att vissa av mina videos går inte att se på. Jag vet inte varför. Det står typ att klippet visar innehåll från UMG, så de har blockerat videon. Sjukt irriterande när man gjort 5 lyricsvideos av Dead by April på en dag och lägger upp dem. Och sen kan man inte se på dem... kul, kul... I alla fall. Ha det så bra, kära läsare!:) //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar