torsdag 9 juli 2015

Den fria viljan //Emme














Vi har alla en fri vilja till att göra vad vi vill. Det finns egentligen ingenting som hindrar oss från att ge oss iväg och förverkliga våra innersta drömmar. Det är i alla fall vad min filosofilärare brukar säga till oss elever, och eftersom det är sommarlov anser jag att chansen till att hitta på allt det där man annars längtar efter att göra finns rakt framför näsan på en. Därför unnar jag mig lite extra när jag känner för det, och framförallt så gör jag bara sånt jag anser är roligt ^^
Ovan ser ni bilder från min lilla resa till Göteborg och skärgården♥

2 kommentarer:

  1. Att bara göra sånt man tycker är roligt borde vara allas huvudregel. Jag försöker leva efter det så mycket som möjligt. :)

    SvaraRadera
  2. Sv: TAAACK!
    Här är rätt så bra också ;) Tack, betyder mycket när det kommer från dig med tanke på dina sjukt fina bilder! Ja det är med nya kameran, jag älskar den. Mycket roligare att ta bilder när det känns lite mer profsigt xD

    SvaraRadera