söndag 1 februari 2015

Sammanfattning: Januari 2015 //Zozzo

Januari har varit en väldigt bra start på året när det kommer till böcker och tv-serier. Jag har hunnit läsa mer än vanligt (och recensera dem!), se otroligt många avsnitt av tv-serier och har hittat flera bra låtar, såååå SAMMANFATTNINGSDAGS!


1.  The Ocean at the End of the Lane  av Neil Gaiman

Två böcker fick jag läst denna månaden, och sedan har jag småläst lite i andra böcker så jag har faktiskt hunnit läsa mycket mer än vad jag gjort på länge! :D (OCH RECENSERAT DEM!)


1. Supernatural s.10 ep.3 - ep.10 (8 avsnitt)
2. Awkward s.4 ep.13 - ep.23 (11 avsnitt)
3. Dexter s.1 ep.3 - ep.8 (6 avsnitt)
4. Prison Break s.1 ep.4 - s.2 ep.16 (36 avsnitt)
5. Pretty Little Liars s.5 ep.14 - ep.15 (2 avsnitt)
Totalt: 63 avsnitt (.......)

Tjaaa jag börjar i alla fall komma ikapp i serier igen...? Och herregud Prison Break. Jag kollar på minst ett avsnitt varje kväll med min bror och det måste vara en av de bästa serierna jag någonsin sett. Så himla himla bra <3

Filmer:
1. Full Metal Jacket
2. The Imitation Game

Jag har inte hunnit se så många filmer, men båda var väldigt bra. The Imitation Game är en av de bästa jag någonsin sett, verkligen. Den var så otroligt bra! Och BENEDICT CUMBERBATCH var med i den! :')

Top 5 mest lyssnade under januari:
1. Enrique Iglesias - Bailamos
2. Fall Out Boy - Dance, Dance
3. Skillet - The Last Night
4. Skillet - Rebirthing
5. All Time Low - Something's Gotta Give

Så jag har börjat komma in på gamla låtar och band japp xD Och All Time Low's nya låt måste alla lyssna på verkligen, den är så otroligt bra! ^^


Det var min månad yesss :D Hur har er månad varit? :) //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar