söndag 1 juli 2012

Juni 2012 //Emme

Antal lästa böcker: 10 
Antal lästa sidor: 2921( 725 sidor mer än förra månaden) 

Böcker jag läst under Juni 2012: 
* De Utvalda- Kristin Cashore 
* Liv & Lovisa- Emma Granholm 
* Knappt Lovlig- Katarina Von Bredow 
* Ögat över månskäran- Libba Bray 
* Siom & Sophie- Emma Granholm 
* Åse- Denise Rudberg 
* Allt jag säger är sant- Lisa Bjärbo 
* Jag är femton år och jag vill inte dö- Christine Arnothy 
* Det händer nu- Sofia Nordin 
* I heart you, you haunt me- Lisa Shroeder 

Svenska: 9 
Engelska: 1 

Kommentar: 
Oj... Herre vad BRA det gått!:D
10 böcker!
Förra månaden hade jag 6 lästa, och då var jag jätte jätte nöjd.
Det går bättre och bättre...!
Känner på mig att den här månaden kommer gå sämre; för jag har såå mycket inplanerat, varje vecka, varje sekund, minut och timme.
Men 10 utlästa böcker i Juni, det är bra det!;)

Att jag läste ut min första engelska bok- min första RIKTIGA engelska bok.. Jag är så glad!:D
Det var jätte roligt att läsa på engelska, och efetr att ha läst i 30 min så kändes svenska språket så konstigt och lost >,<

Bästa bok: 
Oj ingen aning.. Liv & Lovisa eller knappt lovlig.. Kanske även Allt jag säger är sant.

Sämsta bok:
Ögat över månskäran eller Åse. Ingen av de var någon höjdare faktiskt.

1 kommentar:

  1. Älskar Liv & Lovisa och alla andra Emma Granholm böcker :). Allt jag säger är sant tyckte jag också om :).

    SvaraRadera