måndag 9 april 2012

Sammanfattning Mars 2012 //Zozzo

Nu är jag lite sen här också, eller hur? Men bättre sent än aldrig ;)

Antal böcker lästa i år: 27

Antal böcker lästa i Mars: 5
Engelska: 2
Svenska: 3

Antal sidor: 1806 (238 sidor mindre än förra månaden)

Böcker jag har läst:
* Desires of the Dead (The body finder #2) - Kimberly Derting
* Fatta Eld (Hungerspelentrilogin #2) - Suzanne Collins (Emmes recension)
* Ett nytt liv på köpet - Emma Granholm
* Revolt (Hungerspelentrilogin #3) - Suzanne Collins
* The Hunger Games (The Hunger Games #1) - Suzanne Collins (recension på Hungerspelen)

Bästa bok: Fatta Eld får det bli :)

Sämsta bok: Om jag måste välja så är det nog Ett nytt liv på köpet. Den är väldigt bra, men de andra var nog snäppet bättre ;)

Kommentar: Först av allt så måste jag fixa ihop fler recensioner. Jag har redan två på väg, så jag är ju på bättringsvägen iaf. Jag måste dessutom börja läsa mer, det var otrolig många läxor i mars och jag har redan börjat få några till, men jag ska FÖRSÖKA, och det borde väl räknas ändå.

Ps. Längst till höger visas det hur många böcker jag har läst under året. Det visas en för lite, eftersom jag läste om Hungerspelen som jag redan hade läst en gång tidigare i år. Är det någon som vet hur man fixar det så att det visas att jag har läst den två gånger? :) //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar