onsdag 11 januari 2012

Veckans låt v. 1 //Zozzo

Eftersom jag var utomlands i fredags så kunde jag inte ta veckans låt. Så det får bli nu istället:)

Veckans låt: Lost In Paradise av Evanescence

Och nu måste jag bara fråga. Är det bara jag som tycker att låten påminner om Mia i Om jag stannar och När jag lät dig gå? Jag menar. I refrängen: I have nothing left - hennes familj dog ju, det måste ju kännas så, som om hon inte har något kvar. Och speciellt med att det kommer in stråkinstument (fiol) i bakgrunden. Hon spelade ju cello, så jag tycker det påminner om henne på något sett. Ni som har läst boken, vad tycker ni?:) //Zozzo


2 kommentarer:

  1. Sv: Tack x2 :) Angående din fråga så får du samma svar som Miriam och Clara:

    Jag letade upp länken som berättar hur man gör för ett tag sedan, men den verkar inte finnas kvar :( Men jag har ju koden i designen.. Vet inte om det bara går att kopiera in den i en annan blogg? Annars kan du bara söka på typ "progress bar blog" på Google, så hittar du säkert nåt :)

    SvaraRadera