fredag 13 januari 2012

Mål 2012 //Zozzo

Ja, nu har jag gått för långt. Hur efter kan man bli... Jag har alltså inte skrivit ner mina mål 2012 ännu. Men som ursäkt var jag bortrest så jag har inte hunnit. Så jag tänkte ta och skriva ner målen lite snabbt bara:)

* Jag ska läsa 100 böcker (detta året klarade jag 80, så jag hoppas jag klarar 100)* Minst 3 böcker tillsammans med Emme (Vi ska läsa Starcrossed - Helena snart:D)
* läsa minst 3 vuxenböcker (läser nästan aldrig vuxenböcker, men ja)
* köpa minst 15 böcker (behöver fylla på min bokhylla...)
* Läsa minst 20 engelska böcker (förra året klarade jag 10, året innan det 1, ska klara detta!)
* Följa med emme till bok- och biblioteksmässan (måste, måste, måste)
* Ska ha läst Harry Potter-serien (Skam att jag inte har läst den tidigare, men bättre sent än aldrig)
* Ska har läst om Vampire Academy (Vad kan jag säga..? Jag ÄLSKADE denna serien, så jag SKA läsa om den, fast helst på engelska)
* Jag ska börja skriva på min bok! (Frågan är bara om det ska vara en fantasy eller en verklighetstrogen... någons åsikt, tack?)

Tyckte bara att det skulle passa med Vampire Academy bilder nu:) Vilket omslag tycker ni är snyggast? Jag tycker (helt klart) det engelska:)

Ja, det var väl det. Vi får se hur det går. Men jag känner på mig att detta kommer bli det bokigaste året hittills! Vad är era mål?:) //Zozzo

1 kommentar:

  1. Jag gillar dem engelska,de svenska är ju exakt likadana med olika färg! Trist!

    SvaraRadera