söndag 1 januari 2012

Liten paus från mig //Zozzo

Nu kommer det bli en liten paus från mitt håll eftersom jag ska till Kanarieöarna ikväll. Jag kommer hem kvällen innan skolan börjar. Alltså om en vecka eller så. Jag kommer inte kunna blogga där borta. Men så fort jag kommer hem ska jag recensera The Forbidden Game som jag precis läst ut.

Så innan jag sticker, är det en sak jag behöver hjälp med. Jag tänkte ta med 3 böcker till Fuerto Ventura (Jag tror inte jag kommer hinna läsa alla eftersom jag brukar göra så mycket annat när jag är på semester.) Så lite hjälp? Tre böcker jag ska ta med mig och jag kan välja mellan dessa:

Shiver - Maggie Stiefvater
City of Bones - Cassandra Clare
Clockwork Angel - Cassandra Clare
Glashuset - Rachel Caine
The Body Finder - Kimberly Derting
Fallen - Lauren Kate
Hungerspelen - Suzanna Collins
Chasing Brooklyn - Lisa Schroeder
Mitt Perfekta Liv - Sarah Dessen

Som ni kanske märker så är alla ett MÅSTE, därför har jag ett litet problem med att välja. Finns det någon bok av dessa som ni tycker att jag borde ta med mig? Tacksam för svar!:) //Zozzo

2 kommentarer:

  1. Tycker definitivt att du ska ta med Hungerspelen, eftersom den är helt fantastisk :) Men City of Bones är också ett bra val :)

    SvaraRadera
  2. Hungerspelen, Mitt perfekta liv och The body finder! :D

    SvaraRadera