tisdag 27 december 2011

Julklappar 2011! //Zozzo

Hejhej! Så... jag har inte hunnit blogga på ett tag, men nu så! Jag tänkte lägga upp de julklapparna jag fick som är läsliga:)

The body finder - Kimberly Derting
Fallen - Lauren Kate
Shiver - Maggie Stiefvater
Clockwork Angel - Cassandra Clare
Sukari min vän - Ginny Rorby

Det var alltså dessa jag fick i julklapp!:)
Jag har velat läsa The body finder väldigt länge, eftersom jag inte hört en enda säga att den var "sådär". Det är bara en massa beröm till denna boken så den ska jag börja läsa så fort som möjligt (Jag har redan börjat läsa den, kunde inte vänta)

De andra böckerna är ju också helt... fantastiska. Jag vet, jag har inte läst de ännu. Men allvarligt, så sjukt bra de verkar vara:D
Den nedersta boken fick jag av min kompis Olivia! Tack så jätte mycket!:D
Jag hade inte hört talas om boken förut, så tack!:)

Ja, det var det. Hoppas ni alla hade en underbar julhelg med massor av paket (läsliga) och att ni fått träffa släkten!:)
Vad fick alla i julklapp?:) //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar