tisdag 13 december 2011

Dålig uppdatering var ordet ja... //Emme

Jo tack, jag VET hur dålig jag har varit med att inte skriva inlägg och att recensionerna böckerna jag läst... Innan jag glömmer bort recensionerna och allt det där, och innan skolan tar över igen(som den är på väg att göra igen, redan nu...), så tänkte jag recensionerna en bok som heter Flyga Högt av Katarina Von Bredow, som jag nyligen läst ut(kommer recension när som..).
Jag ber TUSEN gånger om uräskt för den dåliga uppdate
ringen, ska verkligen FÖRSÖKA skärpa mig. Idag var jag och shoppade, där bland annat jag tittade på böcker.
Har en liten aning om vad jag kommer få från Akademibokhandlen... :P
Ni vet en sån där superfin bok Zozzo har? Där man skriver in vad man tyckte om boken, betyget, författaren, utgiven osv. Det kan jag liksom ha riktigt bra användning av... :P
Hoppas det kommer kunna hjälpa mig. Hjälper ju Zozzo vad jag har förstått det som... ;)
Men som sagt, jag får väl inte det förrän i jul eller nåt... :P


Lite lagom sne bild... Jag vet x)

Zozzoz riktigt snygga bok där hon skriver in alla böcker hon läst! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar