måndag 7 november 2011

Vamire Academy och House Of Night, VIKTIGT! //Zozzo

Okej, är ni beredda?

Jag har precis fått reda på att... House Of Night kommer göras till en tv-serie!:D YEEY!!:D Jag har hört att P.C Cast (en av författarna till boken) redan har bestämt vilken byggnad som serien ska spelas in i. Såhär ser skolan ut:


Skolan ligger i Tulsa (som den gör i boken
också) och kallas för Cascia Hall

















Och nu kommer nyhet nummer två! Vampire Academy kommer göras till filmer! SJUKT!! Helt perfekt nu när man precis har läst ut boken och serien är slut. Då blir det som om man upplever allt igen, typ:P JÄTTEKUL JU!:D

Vampire Academy kommer antagligen släppas 2012, jag har hört att de redan har börjat leta efter skådespelare iaf:D Jag tror bland annat att Ben Barnes ska spela Dimitri, vilket är perfekt! (enligt mig) Jag har ingen aning om hur NI har tänkt er att han ser ut, men Ben Barnes ser i alla fall EXAKT ut som jag tänkt mig Dimitri:


Som sagt, så vet jag inte hur ni har tänkt er Dimitri,
men ganska lik ändå, va?:)


Det här med rollistan kan ju bara vara rykten, ingen vet ju säkert. Men allvarligt, filmer och serier kommer det bli. På FaceBook har producenterna till filmen startat en sida. HÄR. 

Mer vet jag inte just nu, men om jag får reda på något så lovar jag att berätta:) Och om ni vet något om detta så kommentera gärna, för jag vill gärna veta så mkt som möjligt när det gäller HoN och VA;) //Zozzo 

2 kommentarer:

  1. Ååååååh gud vad glad jag blir!!!! Jag har verkligen hoppats att Vampire Academy ska bli film! Jag längtar redan!!! House of Night är också jättebra! Hoppas de gör något bra med två av de bästa bokserierna som har funnits och finns!

    SvaraRadera
  2. tack ska du ha! haha jag älskar också honom :)!

    SvaraRadera