lördag 19 november 2011

Om mig //Zozzo

Här kommer ett inlägg om mig eftersom jag inte har presenterat mig riktigt. Emme har ju redan gjort det så nu är det dags för mig!:)



Jag heter Sofie, kallas för Zozzo, och är 14 år. Mitt absoluta intresse är såklart att läsa. Jag brukar läsa varje dag, om jag inte har för mycket läxor att göra. På fritiden läser jag, bloggar, lyssnar på musik, är med kompisar, sitter på datan, spelar gitarr och mer. Jag älskar dessutom att ta bilder med min kamera (tyvärr har den pajat nu...) Mina favoritband/artister är: Skillet, Escape the Fate, Falling in Reverse, Asking Alexandria, All Time Low och fler. Jag har blont, långt hår, blå/grå ögon och är 165 lång. Jag bor i Skåne, vilket är helt perfekt eftersom det är en jättefin natur här nere:)

Om ni vill veta något mer om mig och Emme så lämna bara en kommentar eller maila bokzoem@hotmail.com

Hejdå:) //Zozzo

1 kommentar:

  1. Kul att få veta lite mer om dig! Jag tycker bloggen blir mycket mer personlig när man vet mer om vem som skriver där^^

    SvaraRadera