torsdag 3 november 2011

Element..//Emme

Jag tycker det är väldigt intressant med Element. Nu menar jag inte såna på väggar, som utstrålar värme, utan element som jord, eld, vatten och luft.
Jag vet inte riktigt men jag känner bara för att göra ett inlägg om element, här på denna bloggen...
För mig är bassängvatten fejk. Jag vill se vad för typ jag är.. Om man tar med sol och moln, åska och regn.. Hur blir det då? Och snö? Is då?

Vilken person är jag, med hjälp av de olika "elementen"?
Vatten: Älskar vatten- havsvatten, men jag HATAR bassängvatten- annars kallat som "fejkvatten".
Is: Hatar is. Hemskt och kallt.
Snö: Jobbigt och blött...
Åska: Mysigt men jag blir hysterisk varje gång det åskar... Ibland vet jag också när det ska åska iochmed att jag blir nervös och börjar darra några minuter innan mullrandet sätter igång.
Regn: Fint. Älskar sommarregn! :)
Dimma: Ja! Så magiskt som  de kan bli! :D
Luft: Älskar luft. Utan luft kan man ju ej leva- så luft är det bästa på vår jord, I Think.. :)
Jord: Jaa... Jord är magiskt på något sätt... Älskar jord(inte lera då..)
Eld: ELD! :D Denna frågan har jag väntat på länge! :D Jag verkligen ÄLSKAR eld! Jag är en riktig eldmänniska och ÄLSKAR dens färger! :D

Resultat:
Vatten: Bassängvatten: Nej   Havsvatten: Ja
Snö: Nej
Is: Nej
Åska: Ja
Luft: Ja
Jord: Ja
Regn: Ja
Dimma: Ja
Eld: Yes! :)
Nej: 3
Ja: 7= positiv människa? 

Hahha.. Bara en sak liksom.. Hehhe.. x)) Fråga mig ej varför... Ajja. Där har ni ett resultat iaf.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar