tisdag 4 oktober 2011

2 and a half men - Ashton Kutcher! //Zozzo

Jag vill förresten påminna er om att snart är det säsongspremiär av 2 and a half men med Ashot Kutcher. Jag tycker att det kommer bli skittråkigt utan Charlie Sheen, men dessutom vill jag verkligen inte missa att se hur serien klarar sig utan honom. Jag tror det kommer bli kasst. Det finns ingen 2 and a half men utan Charlie Sheen. Det sägs också att Chalie Sheen är på andraplatsen av mest hatade människor i världen. SÅ FEL DE HAR! Jag älskar honom!:D Han är sjukt kul. Dessutom så ska de ju roasta honom. De som vill se en förhandstitt på roasten kan kolla HÄR. Det jag inte fattar är hur sjukt taskig producenten är mot Charlie! Han har förklarat i en intervju att han kommer se till så att Charlie i tv-serien dör så att han aldrig kommer kunna återvända till serien! SJUKT TASKIGT ELLER VAD? Så alltså i första avsnittet dör Charlie. Kul, jätte kul. Ashton kommer spela en ny roll i serien. Vilken slags person han kommer vara vet jag inte ännu.
Hur som helst så säger jag lycka till med serien utan Charlie. Jag tror att tv-serien fortfarande kommer vara lika populär eftersom alla vill se hur det går nu när Chalie inte är med. Men men... Hejdå //zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar