måndag 26 september 2011

The Vampire Diaries - Säsong 3!! & "Dagens låt"

Jag har längtat skit mycket efter den tredje säsongen av The Vampire Diaries. Och nu har jag hittat det första avsnittet som visades den 15 september i USA. Det är ingen svensk text men jag hoppas ni klarar er ändå. Gissa om jag blev ÖVERLYCKLIG när jag såg att det första avsnittet fanns!!:D Som jag har längtat!!! Om ni vill se det första avsnittet, säsong 3 av The Vampire Diaries, klicka här. Nu måste jag kolla på avsnittet själv så vi hörs mer senare i veckan! Ps. Jag har tänkt börja med dagens låt! Men jag tror att jag börjar med det nästa vecka eller senare. Jag kommer välja alla möjliga låtar eftersom min musikstil verkligen varierar. Det kan vara: pop (sällan, men det händer), Hårdrock, metal, dubstep, tja, vad som helst! Håll ögonen öppna! Vi ses:) //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar