måndag 26 september 2011

Dålig uppdatering vare här jao... //Emme

FÖRLÅT SÅ HEEMSKT MYCKET FÖR SUPERDÅLIG UPPDATERING! :O
Jag och Sosso har inte haft tid att blogga, men nu jäk**r ska det bli BRA uppdatering! :)
Jag kommer kanske inte kunna blogga varje dag, mina läxor ligger som ett enda stort BERG över mig! :o
Men iaf, jag och sosso var ju på underbaraste Bok Och Biblioteksmässan i Göteborg i helgen. Underbart. Fattar ej hur folk kan MISSA det, med VILJE! :O
Men iaf, jag köpte en del saker där, men det jag vill berätta för er om är böckerna jag köpte, eftersom detta är en BOKBLOGG:)
Okej, jag köpte de här böckerna:

Första boken:
* Katarina Von Bredow: Syskon kärlek
Andra boken:
* Lin Hallberg: Vem är Johanna?
Om någon av er läst nån av de här böckerna, får ni mer än GÄRNA kommentera vad ni tkt om dom. Tror faktiskt att " Vem är Johanna" är ganska ny, men ändå, NÅGON SOM LÄST DESSA BÖCKERNA? :D 
Ska uppdatera mer snart- åtminstone försöka! :) Kramis på er alla BOKÄLSKARE! :D :D
//Emme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar