tisdag 27 september 2011

Dagens låt!:) Bloggtips! //Zozzo

Som jag sa igår, så ska vi köra igång med Dagens låt. Och det börjar vi med idag!:) Dagens låt blir: Linkin Park - Breaking The Habit! Låten släpptes år 2004 och jag brukade lyssna på den för några år sedan. Men idag kom jag ihåg hur bra den verkligen är så den får helt klart bli dagens låt!

Jag vet att det här är en bokblogg. Men för att jag ska kunna skriva fler inlägg behöver jag kunna skriva om mer än bara böcker. Dessutom, så följer jag Claras råd, att skriva om något som jag verkligen brinner för. Och det är böcker, musik och filmer. Så detta kommer vara en annorlunda blogg, som ni kanske fattar. Om ni har en bokblogg, eller en blogg över huvudtaget, så har Clara lagt upp ett jättebra inlägg på tips om hur man ska blogga. Gå in HÄR. Det är mycket bra tips som jag tror att ni kommer få lika mycket användning av som jag.

Ha det bra! //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar