måndag 12 september 2011

Bok och Biblioteksmässan i Göteborg! //Emme

Ja, ni läste rätt!
Bok och Biblioteksmässan är ju snart, som ni säkert läste i det förra inlägget. Såklart längtar jag och Sosso dit hur mycket som helst. Och när man tänker på förra året där så blir man bara ännu mer taggad! :)
Jag minns nåt år så glad jag blev när jag såg Magnus Samuelsson. Han hade man ju bara sett på TV!:)
Och sen för nåt år sen mötte jag ju Anna Bok. Det var riktigt kul. Jag funderar på att gå in och kolla vem som ska vara med detta året och stå och signera böcker och hålla föredrag och sånt. Riktigt kul! Om ni vill kan jag skriva ut det på bloggen här sen ;)
Men det får bli efter att jag gått i skolan. Vilket jag ska göra nu. Kommer mer bokrecensioner efter att jag vart i skolan.
Så länge, sköt om er! Och kommentera gärna om just DU ska till Bok och Biblioteksmässan I Göteborg. Kommer bli kul att se hur många som ska dit! :)

//Emme

1 kommentar: