måndag 2 mars 2015

Sammanfattning: Februari 2015 //Zozzo

Halloj!

Nu är den andra månaden av året redan slut och jag tänkte sammanfatta hur februari har varit för mig när det kommer till tv-serier och böcker osv ^^

1. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban av J.K. Rowling
2. Unearthly av Cynthia Hand

Okej, jag läser i alla fall fortfarande! Så det känns faktiskt bra hehe. Recensioner ska jag också försöka fixa snart :)


TV-serier:
1. Prison Break s.2 ep.17 - s.3 ep.9 (18 avsnitt)
2. The Vampire Diaries s.5 ep.9 - ep.12 (4 avsnitt)
3. Archer s.1 ep.1 - ep.2 (2 avsnitt)
4. Supernatural s.10 ep.11 (1 avsnitt)
5. Pretty Little Liars s.5 ep.16 - ep.20 (5 avsnitt)
6. Doctor Who s.8 ep.4 - ep.5 (2 avsnitt)
7. Dexter s.1 ep.9 - s.2 ep.4 (8 avsnitt)
8. Better Call Saul s.1 ep.1 - ep.3 (3 avsnitt)
9. Hannibal (kollar om) s.1 ep.1 (1 avsnitt)
10. The Ricky Gervais Show s.2 ep.13 (1 avsnitt)
11. An Idiot Abroad s.1 ep.1 - ep.6 (6 avsnitt)

Totalt: 51 avsnitt HEHEHEHHE

Jag har just nu sjukt många tv-serier att kolla på och därför hinner jag inte se så många avsnitt i en serie, utan få avsnitt av en massa serier hehe. Men ja alla serier är faktiskt bra just nu. An Idiot Abroad upptäckte jag för bara några dagar sedan och jag är helt fast! Ni borde verkligen kolla upp den! ^^

Filmer:
1. Tomorrow When the War Began (sett förut)
2. The Fault in Our Stars (sett förut)
3. The Invention of Lying
4. Big Hero 6

Totalt: 4 filmer
The Invention of Lying måste vara en av de coolaste och sannaste filmerna jag sett på länge. Den är så så så så grym. Och Big Hero 6 AHHHH SJUKT BRA DEN OCKSÅ. Jag har bara sett bra filmer denna månaden haha, och åh ja jag älskar alla dem :')



Topp 5 mest lyssnade låtar:

Top 5 mest lyssnade band:


Och det var väl allt för denna månaden! Hur har er månad varit? :) //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar