tisdag 6 januari 2015

Bucket List 2015 //Zozzo

Hej allihopa!

Okej så det har gått fyra månader sedan vi bloggade sist och jag tänker inte skriva ett långt inlägg om varför, men jag har verkligen haft fullt upp med att plugga vilket har lett till att jag inte har läst något alls och därför inte har kunnat recensera några böcker så jag har inte riktigt haft något att blogga om... Jag läste bara 20 böcker under hela 2014, så ni märker nog att jag verkligen inte haft någon tid alls. LIVET KOM EMELLAN!

Men jag tänker försöka igen i alla fall! Det är ett av mina nyårslöften; att FÖRSÖKA börja blogga igen, men bara om jag vill och tycker det är kul, så jag tänker även försöka recensera filmer och tv-serier för att kunna vara mer aktiv på bloggen, så nu kör vi bara på :D Moving on....

År 2014 skrev jag en Bucket List på saker jag ville göra under året, så jag har gjort en till detta året:



Sedan har jag även satt några mål på vad jag vill klara inom läsningen:
* Läsa minst 30 böcker
* Klara Läsutmaningen 2015 som hålls av Jana och Hannah
* Läsa minst 20 böcker i min bokhylla
* Avsluta minst 2 serier
* Läsa minst 10 böcker på engelska

Och det var det! Hoppas bara jag klarar det i år hehe xD

Har ni också skrivit någon Bucket List i år? Vad har ni för mål? :D //Zozzo

3 kommentarer:

  1. Nej inte direkt, men har väll bestämt mig för någa saker som jag ska göra. Men det är ingen lång lista direkt

    SvaraRadera
  2. Lycka till med din Bucket List och dina mål! Jag ska försöka läsa 51 böcker i år. Det är en mer bok en förra året. :)

    SvaraRadera