fredag 9 mars 2012

Friday Founds (9) //Zozzo

Friday Founds går ut på att man visar vilka böcker man har hittat under veckan som man tycker låter intressanta! :)

Denna veckan har jag hittat:


Extremely Loud and Incredibly Close - Jonathan Safran Foer

Born Wicked - Jessica Spotswood

A Temptation of angels - Michelle Zink

Den boken jag vill lästa mest av dessa är den senaste. Jag menar, handlingen verkar spännande och KOLLA BARA OMSLAGET! :D Någon som har läst någon av dessa böcker? Vad tyckte du? :) //Zozzo




2 kommentarer:

  1. Håller på med Born Wicked just nu. Har inte kommit så långt än, men det ser lovande ut :) Dessutom är framsidan to-die-for, riktigt fin! :)

    A Temptation of Angels verkar riktigt bra. Tror den kommer med vid nästa bokbeställning :)

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt fått upp ögonen för alla dessa böcker! Den första ska jag snart läsa till Engelskan i skolan, och den sista är en av de böcker jag helst skulle vilja läsa just nu! :)

    SvaraRadera