onsdag 11 januari 2012

Veckans omslag #1 //Zozzo

Jag tänkte börja med en ny grej här på bloggen! Ni har säkert sett "Veckans omslag" på många bloggar, därför kan jag inte länka till någon direkt bokblogg. Men ja. Så varje onsdag (hoppas jag i alla fall) ska jag välja veckans omslag! Det finns ju så många snygga nu för tiden så jag måste bara uppmärksamma de lite mer:) Och denna veckans omslag blir:

Jag har inte kunnat lägga upp det nya omslaget på City of Lost Souls eftersom jag varit bortrest, och ni har säkert sett det överallt, men här kommer det igen. Så vackert är det! Jag älskar det!:D Jag har bara läst första boken än så länge, men bara detta omslaget får mig att vilja läsa hela serien på en gång:)
City of Lost Souls av Cassandra Clare
//Zozzo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar