lördag 28 januari 2012

Om Jag Kunde Drömma//Emme

En del av framsidan kan man väl säga. Jag har sammanfattat baksidan av första boken i Twilight.
Riktigt bra bok.
Sen recension, men vi kör väl på så detta blir gjort och inte bara blir liggandes och dammar.


Jag har läst ut Om Jag Kunde Drömma av Stephenie Meyer.
En riktigt bra bok om du frågar mig.
Vampyrer är nom nom, ritkigt nice, skräck och romans blandat i en smet... Nice ;)

Det är ju många som bett mig läsa Twilight serien, inte allra minst min bästa kompis och även bloggar kompis Zozzo.
Twilight var ju den serien som imponerad mest på Zozzo typ, för det var när hon läst första boken- den jag nyss läst- som hon blev beroende. Hon köpte sin första bok någonsin- och det var tack vare att Twilight serien var så bra som den var.
Därför är jag ganska övertygad om att den här serien lär vara riktigt bra.

Jag vet inte vad jag mer ska säga om första boken mer än att det var en GRYM bok som lätt är den bästa jag läst på länge.
Jag längtar nåt erhört efter den andra boken i serien och får nog vänta ett bra tag på den :P

Tack till bland annat Zozzo som bett mig läsa denna sen hon läst ut första boken.
Tack även till alla er andra som bett mig läsa Twilight serien.

Betyg: 5/5
Titel: Om Jag Kunde Drömma

Orginaltitel: Twilight
Författarinna: Stephenie Meyer
Förlag: B|WHALSTRÖMS
Utgiven: 2009 Sverige
ISBN: 9789132154577

Favoritcitat:
Sida 194: Brunt är Varmt
Brun= Jacob Black och hans släkt, vargarna är varma

//Emme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar