tisdag 10 januari 2012

I'm back! //Zozzo

Just det! Zozzo's back! Och recensioner är på g:)

Ja, det har varit väldigt skönt på Fuerto Ventura, jag har inte fått så där jätte mycket färg - eftersom jag varit inne och läst hela tiden. Jag måste helt ärligt säga att jag ångrar att jag tog med så bra böcker xD

Jag läste 3 böcker där och håller just nu på med Hungerspelen. Jag har kommit halvvägs, och shit vad bra!:O Jag trodde egentligen inte att den skulle vara sådär jättebra, men oj! Så fel jag hade! Den är underbar:D

Emme har dessutom gjort ett fantastiskt bra jobb med att hålla bloggen vid liv:) Vad hade jag gjort utan henne?

Recensioner som kommer:
The Forbidden Game - L.J. Smith
The Body Finder - Kimberly Derting
City of Bones - Cassandra Clare
Hungerspelen - Suzanne Collins - så fort jag är klar:)

Alla böckerna där... MAGISKA. The body finder - Jag kan inte fatta att jag sett så lite omdömen på den boken, den är så sjukt bra! City of Bones - ja, ni vet nog redan vad jag ska säga. Som alla andra - AMAZING!:D Jace - älskar honom:) Ni kan inte fatta så trög jag känner mig som i ett annat inlägg skrev: "... och Jace (vem det nu än är?)" Man måste ju veta vem Jace är;O

Men ja, det var en liten kort uppdatering från mig. Men jag kommer kanske inte blogga på ett tag nu. Jag har fullt upp. Fått över 1000 mail och ca 250 nya inlägg på bloglovin. Shiiiiit... men ja, ni får ha det så bra tills dess!:)

Och för er som nu är intresserade slänger jag in några bilder jag tog på Fuerto Ventura;) //Zozzo

(Bild tagen på planet på vägen hem) Alla bilder tillhör mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar