fredag 13 januari 2012

Friday Founds (1) //Zozzo

Så, det blir dags för ännu en sak här på bloggen. Om ni undrar varför vi börjar med så många saker så är det mest för att hålla bloggen vid liv, eftersom det enda vi kan blogga om annars är recensioner och sånt. Därför tar vi in lite roliga saker här:) Friday Founds går ut på att man skriver ner de böckerna man har hittat under veckan som man vill läsa. Eftersom jag har hittat Friday Founds lite här och var så kan jag inte direkt säga vem som började med detta. Jag tänker ändå länka till Olivia på Oliviasbookaholiclife eftersom det var där jag upptäckte den här idén. Om ni vill kan ni börja med detta på er blogg också;)

Dessa böckerna har jag hittat under veckan:

The carrier of the mark av Leigh Fallon

The unquiet  av Jeannine Garsee

Clarity av Kim Harrington

Die for me av Amy Plum



Jag vet vad ni tänker och jag tänker vara den som säger det. Shiiiit vad efter jag är. Jag vet. Men dessa böckerna upptäckte jag inte föränn denna veckan och jag vill ha allihopa. Mest Die For Me och The Carrier Of The Mark. De verkar vara så sjukt bra!:D Är det någon som har läst någon av dessa böckerna (antagligen), och i så fall, vad tyckte du om den/dem?:) //Zozzo



2 kommentarer:

  1. Rolig idé :) Har inte läst någon av böckerna men alla finns på min att-läsa-lista på goodreads :)

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Jag och Agnes tyckte att er idé var väldigt bra och vill fråga om det är okej att vi också börjar med det på vår blogg. Såg att ni skrev något om det i inlägget, men ville ändå fråga :) Vi kommer såklart skriva att vi hittade konceptet på er blogg och länka till den :)

    SvaraRadera