fredag 23 december 2011

Veckans låt v.51 //Zozzo

Eftersom det är julafton imorgon(!) tänker jag alltså välja en jullåt. Och tja, jag gillar inte jullåtar så värst mycket, så det får bli en cover på en jullåt då:)

Hey Monday - Oh Holy Night
Som sagt gillar jag inte jullåtar, fast denna är väldigt bra:) Om ni inte har hört Hey Monday så borde ni verkligen lyssna på några av deras låtar! Hey Monday - mitt absoluta favoritband.
De släppte nyligen en julskiva med 4 låtar där denna låten var med. Jag tänker ta med de andra också eftersom de är otroligt bra!:D

Personligen är Shafted min favorit:) Om ni inte orkar lyssna på Holy Night så lyssna på Shafted!
Alla Glee fans! Glee har gjort en cover på Candles som egentligen är Hey Mondays låt. Så lyssna på orignalet!:)

HEY MONDAY<3 //Zozzo
1 dag kvar♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar