lördag 31 december 2011

Sammanfattning av 2011 //Zozzo

Antal läsa böcker: 80 (Mindre än vad jag väntat mig. Jag får hoppas att det blir fler nästa år)
Engelska: 10 (Detta förvånade mig mest. Att jag bara läst 10 böcker på engelska!)
Svenska: 70
Sidor: 24628
Januari: (Jag började skriva ner det jag läst från den 9:e)
Ett hål i själen (TRE #1) - Kjetil Johnsen
Den farliga kyssen (TRE #2) - Kjetil Johnsen
Det som kommer att ske (TRE #3) - Kjetil Johnsen
Flytande i vatten (TRE #4) - Kjetil Johnsen
Till jord skall du bli (TRE #5) - Kjetil Johnsen
Den gråtande mördaren (TRE #6) - Kjetil Johnsen
Tillbaka från de döda (TRE #7) - Kjetil Johnsen
Ett sista offer (TRE #8) - Kjetil Johnsen
Mördarens ansikte (TRE #9) - Kjetil Johnsen
De som lever vidare (TRE #10) - Kjetil Johnsen
Fallen ängel (Hush hush #1) - Becca Fitzpatrick

Februari:
Kejsarkoden (The 39 Clues #8) - Gordon Korman
Den gröna cirkeln - Stefan Casta
Saknad - Jennie 3 år (Jennie #1) - Caroline B. Cooney
Vad hände med Jennie? (Jennie #2) - Caroline B. Cooney
Måste Jennie välja? (Jennie #3) - Caroline B. Cooney
De skyldiga - Lena Ollmark
Stormvarning (The 39 Clues #9) - Linda Sue Park
Eldprovet (The 39 Clues #10) - Margaret Peterson

Mars:
Att kyssa eller inte kyssa Jake Matthews - Luisa Plaja
Summers book (Beautiful Dead #3) - Eden Maguire
Sandor/slash/Ida - Sara Kadefors
Min tyo brorsa - Johanna Lindbäck

April:
Att släppa taget - Kate Cann
Törst (Vampire Academy #1) - Richelle Mead
Fruset blod (Vampire Academy #2) - Richelle Mead
Skuggkysst (Vampire Academy #3) - Richelle Mead
Löftet (Vampire Academy #4) - Richelle Mead
Anden kraft (Vampire Academy #5) - Richelle Mead

Maj:
De vassa tändernas skog (De vassa tändernas skog #1)  - Carrie Ryan
Tomorrow when the war began (Tomorrow) - John Marsden
Den nya klassen (Klass 7B #2) - Pernilla Gesén
Fem kyssar och en fest (Klass 7B #3) - Pernilla Gesén
Varma händer, frusna hjärtan (Klass 7B #4) - Pernilla Gesén
En känsla av november (Klass 7B #5) - Pernilla Gesén

Juni:
Bara inte du - Katarina von Bredow
Vampyrens märke (House of Night #1) - P.C. Cast & Kristin Cast
Sveket (House of Night #2) - P.C. Cast & Kristin Cast
Utvald (House of Night #3) - P.C. Cast & Kristin Cast
Svart ängel (House of Night #4) - P.C. Cast & Kristin Cast
Phoenix book (Beautiful Dead #4) - Eden Maguire
Om jag stannar (Mia Adam #1) - Gayle Forman

Juli:
Om jag kunde drömma (Twilight #1) - Stephenie Meyer
Jagad (House of Night #5) - P.C. Cast & Kristin Cast
Blodsband del 1 (Vampire Kisses) - Ellen Schreiber
När jag hör din röst (Twilight #2) - Stephenie Meyer
Ljudet av ditt hjärta (Twilight #3) - Stephenie Meyer
Så lände vi båda andas (Twilight #4) - Stephenie Meyer
När jag lät dig gå (Mia Adam #2) - Gayle Forman
Röcker det om jag älskar dig? - Katarina von Bredow
Hur kär får man bli? - Katarina von Bredow
Sommaren jag blev vacker (Belly #1) - Jenny Han
Ingen sommar utan dig (Belly #2) - Jenny Han

Augusti:
Förlorad ängel (Hush, hush #2) - Becca Fitzpatrick
Tillsammans, första boken - Denise Rudberg
Tillsammans, andra boken - Denise Rudberg
Tillsammans, tredje boken - Denise Rudberg
Frestad (House of Night #6) - P.C. Cast & Kristin Cast
Uppvaknandet, Kampen (Vampire Diaries) - L.J. Smith
Secret Vampire, Daughtress of Darkness, Spellbinder (Night World #1) - L.J. Smith
Fyra dagar, fyra nätter - Morgan Matson

September:
Dark Angel, The Chosen, Soulmate (Night World #2) - L.J. Smith
Vreden, Återkomsten (Vampire Diaries) - L.J. Smith
Var är Alaska? - John Green
Yttersta offret (Vampire Academy #6) - Richelle Mead
Det är så logiskt alla fattar utom du - Lisa Bjärbo
Jag saknar dig, jag saknar dig! - Peter Pohl & Kinna Gieth

Oktober:
Huntress, Black Dawn, Witchlight (Night World #3) - L.J. Smith
Cirkeln - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
Välkommen hem - Johanna Lindbäck

November:
Bränd (House of Night #7) - P.C. Cast & Kristin Cast
Evermore (The immortals #1) - Alyson Noël
Älskar - Hatar - Jenny Downham
Wake (Wake #1) - Lisa McMann
Mycket mer än så - Sarah Dessen
Beastly - Alex Flinn
Fade (Wake #2) - Lisa McMann

December:
Gone (Wake #3) - Lisa McMann
Naomi och Elys kyssförbudslista - Rachel Cohn & David Levithan
Silence (Hush hush #3) - Becca Fitzpatrick

Ja, det var det. Jag riktigt märker hur det blev mindre och mindre för varje månad. Hm... Men ja, jag kommer göra ett till inlägg på mina favoritböcker 2011 också så håll utkik!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar