måndag 26 december 2011

Recension: TRE#2- Den Farliga Kyssen//Emme

Som med även ettan har jag läst tvåan en gång innan.
Jag tycker TRE böckerna är så bra, och jag har ALDRIG, från åtta och och uppåt, ALDRIG läst om en bok! Och då kanske ni förstår hur BRA, TRE böckerna verkligen är? ^^


Liksom ettan var baksidan en baksida som fick mig på fall innan jag ens hade läst såhär |   | mycket.
Och då är förstås böckerna ENORMT bra. Få mig, som är ganska kräsen när det gäller böcker, på fall bara SÅDÄR? Oj, bra bok eller vad? x) 

Nu kan hemligheterna förstöra allt för mig. De kan ta ifrån mig mina vänner, mitt liv. Allt jag har. Hemligheter... De skrämmer mig. Det är svårt att förstå varför jag plötsligt har så många! Vad var det som hände? Vad var det som förändrade allt?

...Nu är det bara två veckor till en av de fyra vännerna ska dö....

Alltså redan efter att ha läst det, så vill jag läsa vidare. Läsa tills ögonen svider ungefär.
Den här boken var längre än första boken men trots det jag läste ut den grymt mycket snabbare än den första.
Jag rekommenderar även den här boken.
- Men läs ettan innan ni läser denna, tvåan i serien TRE, Den Farliga Kyssen.


Betyg: 5/5
Titel: Den Farliga Kyssen
Författare: Kjetil Johnsen
Förlag: B. WAHLSTRÖMS
Sidor: 160
Utgiven: 2009
ISBN: 9789132156038

Hoppas ni vill läsa den =)

//Emme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar